FAQ (Často kladené otázky)


1. Ako môžem zaplatiť za darčekové poukážky alebo vstupenky? 

 
Platba je realizovaná cez „Platobný portál“ Tatrabanky a.s. prostredníctvom Vašej platobnej/kreditnej karty (Cardpay).


2. Ako rýchlo mi bude doručená darčeková poukážka alebo vstupenky? 


Najrýchlejší spôsob ako získať vstupenku alebo darčekovú poukážku je nechať si ju poslať mailom a vytlačiť. Formu doručenia si vyberiete v časti „Spôsob doručenia“. Pri vybraných darčekových poukážkach si môžete vybrať dodanie prostredníctvom Slovenskej pošty. V zásade máte tieto možnosti: - Doručenie mailom vo formáte PDF – bezprostredne po úhrade: Poukaz/vstupenka Vám príde mailom na Vami uvedenú mailovú adresu ihneď po zaplatení vo formáte PDF. Poukaz si môžete doma vytlačiť a darovať alebo poslať mailom obdarovanému. Je to najrýchlejší a bezplatný spôsob doručenia poukazu. - Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty za poplatok 3€: Táto služba je možná iba pre vybrané darčekové poukazy. Poukaz Vám odošleme na ďalší pracovný deň po zaplatení na Vami uvedenú poštovú adresu (meno, priezvisko, ulica, popisné číslo, PSČ, mesto) prostredníctvom Slovenskej pošty službou „doporučene“. Poplatok za poštovné a balné je 3€. Táto čiastka Vám bude pripočítaná k cene poukazu.


3. Aká je doba platnosti darčekových poukážok a vstupeniek? 


Doba platnosti darčekovej poukážky je spravidla 4 mesiace od dátumu vystavenia. Táto informácia ako aj dátum vystavenia sú uvedené na každej darčekovej poukážke. Doba platnosti vstupeniek môže byť rôzna. Vždy je uvedená pri konkrétnej ponuke a vždy je uvedená aj priamo na vstupenke, ktorú si zakúpite.


4. Musím sa do vášho e-shopu registrovať ? 


Nie, registrácia nie je potrebná. Potrebné sú ale Vaše údaje pri vypĺňaní objednávky – mailová adresa, aby mohol byť darčekový poukaz alebo vstupenky správne doručené. V prípade, že si budete želať zaslať darčekový poukaz poštou, je potrebné vyplniť celú poštovú adresu. Dbajte prosíme na správnosť Vašich údajov. V opačnom prípade Vám negarantujeme doručenie.


5. Je vstup do AQUAPARKU Senec alebo SAI Welness vekovo ohraničený? 


Počas špeciálnych akcií v AQUAPARKU je vekové obmedzenie spravidla uvedené v popise akcie. Ak táto informácia nie je uvedená, vek návštevníkov počas bežnej prevádzky AQUAPARKU nie je obmedzený. Neplnoleté osoby môžu prísť do areálu AQUAPARKU a SWIMARÉNY len v sprievode dospelej osoby. Vstup do SAI Wellness Vám umožníme len ak máte viac ako 18 rokov. Vek je potrebné na požiadanie našich zamestnancov preukázať hodnoverným dokladom (OP, vodičák,...).


6. Koľko vstupeniek alebo darčekových poukážok si môžem naraz zakúpiť? 


Túto informáciu nájdete pri konkrétnej ponuke vstupeniek alebo darčekových poukážok. Pokiaľ táto informácia v ponuke nie je uvedená, počet nie je limitovaný.


7. Pri vstupe do AQUAPARKU alebo do SAI Wellness je potrebné priniesť aj potvrdenie o úhrade alebo stačí len darčekovú poukážku alebo vstupenku? 


Nie, doklad o úhrade nie je potrebné predkladať. Na každej darčekovej poukážke a vstupenke je vygenerovaný jedinečný čiarový kód, v ktorom je zašifrovaná aj informácia o úhrade. V pokladni je potrebné predložiť VYTLAČENÚ vstupenku alebo darčekovú poukážku.


8. Rozhodli sme sa, že darčekovú poukážku alebo vstupenky nevyužijeme a chceme ich vrátiť, ako máme postupovať? 


Vstupenky a darčekové poukážky nie je možné vrátiť do predaja, ponúkať na ďalší predaj, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát, v zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z.. Viac info nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach, v článku III, bode 6.


9. Ako máme postupovať v prípade reklamácie? 


Akúkoľvek reklamáciu je potrebné bezodkladne zaslať mailom na info@aquaparksenec.sk alebo písomne na našu adresu. Postup a vybavenie reklamácie je bližšie popísaný vo VOP článok IV.


10. Neprišla mi vstupenka alebo darčeková poukážka mailom, ako mám postupovať? 


V prvom rade skontrolujte, či ste naozaj uskutočnili platbu – buď vo vašom internetbankingu alebo na výpise z banky. Pošlite nám doklad o úhrade na info@aquaparksenec.sk a my vypátrame kde nastal problém.