- V 17. týždni  (od 24. do 30. apríl) bude SWIMARÉNA pre verejnosť z dôvodu prebiehajúceho plaveckého výcviku nedostupná v týchto dňoch a časoch:

    • - pondelok: od 8:00 do 12:30 hod. a od 15:00 do 19:00 hod.
    • - utorok: od 8:00 do 12:30 hod. a od 16:00 do 20:00 hod.
    • - streda: od 8:00 do 14:30 hod. a od 16:00 do 19:00 hod.
    • - štvrtok: od 8:00 do 19:00 hod.
    • - piatok: od 8:00 do 14:30 hod. a od 16:00 do 19:00 hod.

- Vždy v piatok a v sobotu je SWIMARÉNA v prevádzke len do 20:00 hod. s posledným vstupom o 19:00 hod.

- Najbližší Dámsky deň bude v SAI Wellness:  v utorok  25. apríla 2017 a v utorok 16. mája 2017.

- Voľným vstupenkám do AQUAPARKU Senec, ktoré boli vydané v roku 2013 a staršie (2 a viac rokov) a nie sú označené čiarovým kódom, skončila platnosť ku dňu 31.12.2015.

- Platnosť starých vstupových permanentiek (vydaných v roku 2013 a starších)  je predĺžená do 30.6.2017.


Ďakujeme za pochopenie.  

 



Rehabilitačné cvičenia na chrbticu pre deti, dospelých a seniorov

  

Spojte príjemné s užitočným – zacvičte si pod vedením skúseného fyzioterapeuta a následne si oddýchnite a zregenerujte v našich bazénoch alebo v SAI Wellness.

Cvičenia prebiehajú v relaxačnom bazéne v hlavnej bazénovej hale (v prípade priaznivého počasia vonku v bazéne).

 

Pre seniorov:

Cvičenie je vhodné na zlepšenie  a udržanie pohybového aparátu (chrbtice a kĺbov) a telesnej kondície a duševného zdravia seniorov. Fyzioterapeut pri výbere cvikov prihliada na vek cvičiacich, cvičí jednoduché cviky s cieľom okrem iného posilniť ochabnuté a zoslabnuté svaly chrbta a aj brucha.

Dĺžka cvičenia: 20 minút


Pre dospelých:

Cvičenie je veľmi vhodné pre ľudí so sedavým  zamestnaním,  ktorí pracujú za počítačom, volantom.... Nesprávnym  sedením, zlým držaním  tela a nedostatočným pohybom dochádza k preťaženiu a ochabnutiu určitých svalových skupín, čo sa prejaví bolesťou chrbta a to hlavne v krčnej, medzilopatkovej a krížovej oblasti. Vznikajú  migrény, bolesti svalov a únava. Cvičenie je zamerané na správne držania tela, posilnenie ochabnutých svalov a uvoľnenie preťažených svalov. Pri cvičení využíva fyzioterapeut moderné cvičebné pomôcky ako sú fitlopta, over - ball (menšie lopty)  a thera - band (elastické pruhy).

Dĺžka cvičenia: 20 minút


Pre deti:

Ide o cvičenie, ktoré je dôležité pre deti a ich zdravý vývoj. Nesprávnym držaním tela, nesprávnym a dlhým sedením za počítačom, nedostatočným pohybom sa oslabujú a preťažujú svalové skupiny, ktoré sa prejavia bolesťou chrbta, hlavy a v konečnom dôsledku môže dôjsť aj k deformáciám chrbtice a aj ku skolióze.
Cvičenie je zamerané na správne držanie tela, na posilnenie ochabnutých svalov a uvoľnenie preťažených svalov. Zamerané je na správne dýchanie, ktoré je pri cvičení veľmi dôležité.  Deti si takisto precvičia aj svalstvo nožnej klenby, celkovú koordináciu a stabilitu. 

Dĺžka cvičenia: 20 minút


 

Cvičenia sú pre návštevníkov Aquaparku  ZDARMA. 

 
ČASOVÝ ROZPIS CVIČENÍ:

APRÍl:  19.4. 2017, 26.4.2017, 28.4.2017

14:00 - v bazéne 

17:00 - v bazéne (podľa záujmu návštevníkov aj cvičenie TABATA)


MÁJ:  každú stredu

14:00 - v bazéne 

17:00 - v bazéne (podľa záujmu návštevníkov aj cvičenie TABATA)

Ponúkame Vám niekoľko TIPOV na cvičenia u vás doma, ktoré pre časopis RYTMUS ŽIVOTA zostavila naša fyzioterapeutka Renátka:


1. ZBAVTE SA BOLESTÍ CHRBTICE CVIČENÍM NA FITLOPTE

Trpíte často bolesťami chrbta, trápia Vás stuhnuté kríže alebo Vaše deti trávia celé hodiny za počítačom? Vyskúšajte sériu 7 cvikov, ktoré vám uvoľnia preťažené svaly chrbtice a posilnia vnútorné svalstvo, ktoré je dôležité pre správne držanie tela. Pozrite si celý článok tu: 7 cvikov na uvoľnenie chrbtice


2. ZACVIČTE SI VO VODE

Využite čas strávený v bazéne a urobte niečo pre svoju chrbticu. Pozrite si sériu cvikov, ktoré vám uvoľnia preťažené svaly chrbtice a posilnia svalstvo chrbtice, ktoré je dôležité pre správne držanie tela. Pri cvičení vo vode využívate odpor vody, ktorý slúži ako závažie. Užijete si kúpanie a zároveň urobíte niečo pre svoju kondíciu. Celý článok nájdete tu: Zacvičte si vo vode


3. CVIČENIE PRE ZDRAVÉ NÔŽKY

Ploché nohy možno momentálne Vaše dieťa netrápia, no ako dôsledný rodič by ste ich mali riešiť. V budúcnosti by totiž dieťaťu mohli spôsobiť mnohé zdravotné ťažkosti. Pritom stačí pravidelne cvičiť a nosiť vložky, či topánky predpísané ortopédom. Hravou formou vyskúšajte sériu cvikov, ktoré napomôžu správnemu vývinu nožičiek. Celý článok nájdete tu: Cvičenie pre zdravé nôžky


Cvičte pravidelne - Vaša chrbtica sa Vám odvďačí.

 



cvicenie-floatfit.jpg wellness-vecer.jpgeshop.jpg
Používaním stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.