- V 3. týždni bude SWIMARÉNA pre verejnosť z dôvodu prebiehajúceho plaveckého výcviku nedostupná v týchto dňoch a časoch: 

    • pondelok: od 14:00 do 19:00 hod., 
    • utorok: od 8:00 do 12:00 hod. a od 16:00 do 20:00 hod., 
    • streda: od 17:00 do 19:00 hod., 
    • štvrtok: od 14:00 do 19:00 hod., 
    • piatok: od 17:00 do 19:00 hod.


- Vždy v piatok a v sobotu je SWIMARÉNA v prevádzke len do 20:00 hod. s posledným vstupom o 19:00 hod.

- V utorok 17.1.2017 bude v SAI Wellness "Dámsky deň", vstup je len pre ženy.

- Rehabilitačné cvičenia na chrbticu prebiehajú v pondelok, stredu a piatok vždy o 14:00 a o 17:00 hod. v relaxačnom bazéne v hlavnej bazénovej hale (v prípade priaznivého počasia vonku v bazéne).

- Voľným vstupenkám do AQUAPARKU Senec, ktoré boli vydané v roku 2013 a staršie (2 a viac rokov) a nie sú označené čiarovým kódom, skončila platnosť ku dňu 31.12.2015.

- Platnosť starých vstupových permanentiek (vydaných v roku 2013 a starších)  je predĺžená do 30.6.2017.


Ďakujeme za pochopenie.  

 




Cooperov test 

 

CHCETE SI OTESTOVAŤ VAŠU KONDIČKU V PLÁVANÍ? 

SKÚSTE SI VYHODNOTIŤ SVOJ PLAVECKÝ VÝKON PODĽA TOHTO NÁVODU:


- Plávajte 12 minút bez prestávky 


- Podľa veku a dĺžky, ktorú ste zvládli zaplávať za tento čas zistite, aký ste zdatný plavec




                 vykon-tabulka




Ak chcete pravidelne plávať a zlepšovať sa, vyskúšajte si nastaviť svoj vlastný tréningový plán!


  • Začnite tým, že si vyhodnotíte svoj výkon podľa Cooperovho testu a podľa toho si nastavíte svoje ciele
  • Plán si samozrejme môžete upraviť podľa seba, podľa toho na čo si trúfate a aký prísny chcete na seba byť


Váš tréningový plán môže vyzerať napríklad aj takto aj takto:


             trening-plan



Podľa nášho príkladu sa budete pomalými krokmi zlepšovať a zvyšovať svoj výkon, pričom svoje telo príliš nezaťažíte.



Držíme Vám palce!




cvicenie-floatfit.jpg eshop.jpgwellness-vecer.jpg
Používaním stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.